Cart

Veelgestelde vragen

Hoe neem ik contact op met DIVINE wear?
Wij zijn op verschillende manieren te bereiken. De meest snelle manieren zijn om te bellen naar: 0618748535 of een email te sturen naar info@divinewear.nl. Daarnaast is het ook mogelijk om ons via facebook te bereiken, of een bericht via de chat te sturen.

Wat zijn de openingstijden?
Wij zijn 24/7 online geopend.

Ons magazijn/ klantenservice is geopend van:
Maandag t/m vrijdag van 10.00 – 16:00

Wat is de lengte en maat van het model?
Ons heren model is 1.80 meter lang en draagt kledingmaat M.

Hoe vallen de maten van onze artikelen?
Op onze website is bij elk artikel een productomschrijving aanwezig. In deze productomschrijving staat beschreven hoe de pasvorm van het artikel is meestal valt het artikel op maat.

Ik heb geen bevestiging ontvangen?
Het kan zijn dat onze mail is tegengehouden door de spamfilter van uw emailprogramma. Dit kunt u zien door de spamfilterinstellingen in uw mailbox te controleren en zo nodig aan te passen. Komt er hierna nog steeds geen mail van ons tevoorschijn dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Wat zijn de levertijden?
Wanneer u uw bestelling op een werkdag voor 16:00 uur besteld is wordt deze dezelfde dag nog verzonden. Houdt er rekening mee dat verzending naar België een dag langer kan duren. Plaatst u een bestelling op vrijdag of in het weekend houdt er dan rekening mee dat uw bestelling op maandag of dinsdag wordt geleverd.

Kan ik artikelen reserveren op de site?
Het is momenteel nog niet mogelijk om artikelen te reserveren. Artikelen op de website blijven voor iedereen beschikbaar, ook al heeft u ze in de winkelwagen gelegd. Dit kan betekenen wanneer u tegelijkertijd met een andere klant een laatste artikel besteld wij dit niet kunnen leveren. Mocht dit voorkomen dan zullen wij binnen 2 werkdagen contact met u opnemen.

Retour sturen van mijn producten?
Artikelen die niet naar wens zijn kunnen binnen 14 dagen na ontvangst naar ons retour gestuurd worden naar ons retour adres of neem contact op met ons 0618748535

Wat gebeurt er als ik mijn artikel te laat retourneer?
Dat zou zonde zijn! Wanneer u uw artikel(en) niet binnen het retourtermijn retourneert zijn wij genoodzaakt de bestelling terug te zenden naar u. Wij zullen u hiervan op de hoogte brengen.

Krijg ik mijn geld terug als ik mijn bestelling niet wil houden?
Jazeker. Als uw bestelling u niet bevalt kunt u deze naar ons retour sturen. Zodra wij uw bestelling retour ontvangen hebben storten wij u het bedrag van uw bestelling weer terug op uw rekening.

Ik wil een gedeelte van mijn bestelling terugsturen, moet ik dan toch de gehele rekening betalen?
U betaald alleen voor de artikelen die u daadwerkelijk houd. Stel dat u een pakket met 4 artikelen besteld waarvan u er 3 wilt houden dan zullen wij u het bedrag van het ene geretourneerde artikel terugstorten. Zodra wij uw retour zending ontvangen zorgen wij dat u binnen de betaaltermijn van 14 dagen uw geld terug heeft.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen.
Het kan voorkomen dat we per ongeluk een artikel met de verkeerde kleur of maat naar u verzonden hebben. Wij raden u aan om dan zo snel mogelijk contact met onze klantenservice op te nemen via: 0618748535 of info@divinewear.nl

Een artikel staat op tijdelijk uitverkocht. Wanneer komt deze weer op voorraad?
Wekelijks krijgen we een nieuwe voorraad binnen van onze leverancier.

Sponsoren jullie ook kleding promotors?
Wanneer je meer dan 10.000 volgers hebt en graag onze kleding wilt promoten dan kun je contact opnemen door een mail te sturen naar info@divinewear.nl.

Wat doe ik als ik een klacht heb?
DIVINE wear streeft er naar om elke aankoop netjes en volledig af te leveren. Mocht het voorkomen dat u een klacht over de bestelling heeft dan kunt u deze doorgeven via: 0618748535 of info@divinewear.nl.

Wat is een pré-order?
Een pré-order is een bestelling van een product dat op dit moment niet op voorraad is. Het artikel kan al wel worden besteld, maar wordt pas verzonden zodra het op voorraad is.

Wanneer kan ik mijn pré-order bestelling ontvangen?
Op de website of facebook staat bij het item de uiterste datum dat het artikel verstuurd wordt.

Ik heb nog niet mijn gehele bestelling ontvangen, wanneer kan ik de rest verwachten?
Het overige deel van jouw bestelling wordt verzonden zodra alle pré-orders op voorraad zijn. We willen je vragen nog even geduld te hebben.